Sunday, July 29, 2012

Esra Moda V Güzellik




Esra Moda V Güzellik... Burası İzmir'de bir moda evi..  Hint kıyafetlerinden tutunda, boşnak stiline, Arap stiline, hicap, eldiven, gelinlik abiye, abaye, ayakkabı, ne ararsanız var :)






Üstelik bunun için İzmir'e gitmenize de gerek yok.. Bu hesaba http://www.facebook.com/esra.mumcuoztekkahraman  girip beğenmeniz yeterli...






Ben çok memnun kaldım, hem ürünlerinden hem de kendilerinden, sizlere de tavsiye ederim..

İşte bazı ürünler...


























































Çok Başarılı ;


























































Bu eldivenlerden o kadar aramıştım ki ;)





































Dedim ya yok yok :) Bak sen!!!! kınanın estetiğine :)























 Veeeee Benim sipariş ettiğim hicap (hicap deniliyor galiba) başörtüsü, farklı bir şey olsun dedim, şöyle kolay takılsın ama tarzda dursun, aykırı ve farklı olsun :) Aşağıdaki modelden aldım...





































İşte bennnn de duruşu ;)








Sevgiler ...




( : é : )






















No comments:

Post a Comment